/**/

SOCIAL MEDIA

Monday, July 09, 2012

19th Birthday!!! (blessed july :3)



YESTERDAY WAS MY BIRTHDAY, YAHOOOO!
Thank you God for another You've given to me. I'm just grateful & thankful for having You in my life. And thank you for giving me such great family to celebrate my birthday. I love You forever, God! XOXOXO

And my friends made me pics collage of my photos and their wishes :")

Wednesday, January 04, 2012

Christmas Presents °•(>̯┌┐<)•° ♥


See that Tigger I'm holding? Yesssss, that's my Christmas present from my beloved, Rendy :') and here's the story! Hahahahahahaha it was so funny, I couldn't even stop laughing. Hahahaha

Jadi, gue sama Rendy sama Rico lagi di Ambarukmo Plaza. Abis makan nih, niatannya sih mau beli uno, Mampirlah kita ke Kids Station. Seperti biasa ada tumpukan boneka, jadi ya gue mampir. Terus Rendy nanya kado natal gue mau dibeliin boneka gak. Gue gak mau jawablah! Ya masa gue kasih tau gue maunya apa -,- lagian kebetulan tuh bonekanya gak ada yg gue mau juga. Hahahaha. Udah nih, ada uno, cuma kok mahal..... akhirnya gak jadi beli. Dan gue balik ke rak boneka buat liat-liat lagi.

Semarang-Jogja-Semarang

Jadiiiiiiiii tanggal 23 Desember 2011 kemarin gue ciao ke Semarang sama nyokap gue buat natalan bareng oma, opa, om, tante, & sepupu2 gue. Kita gereja di St. Athanasius terus lanjut makan ke Rinjani View...